SKRIVET: 2009-12-27, kl 05:26:05 | PUBLICERAT I: I USA

"Den bilen är inte Svensk"

Ibland är min kompis Stinha för rolig. Som idag till exempel. Jag sitter i passagerarsätet och hon kör på Saw Mill Parkway. Framför oss står det bilar i kö för rödljuset har slagit om till rött. När vi står där och väntar på att ljuset skall slå om till grönt kläcker hon ur sig "Bilen framför oss kommer från utlandet". Jaha tänker jag. "Ja, men den kommer ju inte från Sverige". Och där for jag i gapskratt, en ganska lång tid framöver. Haha.


Sara

ja, jag hoppas på det iaf! just nu är jag mest orolig över att jag har glömt att fixa något viktigt papper osv ;o



PUBLICERAT: 2009-12-27, 14:19:06 | URL: http://trenollsju.blogg.se/
Fanny

Tack så himla mycket för det söta julkortet!! Jag blev hur glad som helst!! :D



Hoppas att du hade en underbar jul! <3


Louise

Hallo där:) Silken kommentar:D Haha. BAsketmatchen var sjukt roligt att gå på! Har du varit på en match? Hur var julen din? Kram



PUBLICERAT: 2009-12-29, 18:00:42 | URL: http://superlouise.blogg.se/

KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

NAMN Spara info?

E-POST (publiceras ej)

URL

Kommentar: