SKRIVET: 2009-12-26, kl 00:02:15 | PUBLICERAT I: I USA

En kämpig situation

Vi sitter i bilen allt är relativt lugnt och radion är på. 4-åriga E sitter och tittar ut genom fönstret sedan kläcker han ur sig "Mom how does the babies come in the moms tommy?". Laura och Rich fick såklart lite mer röda kinder om hur skall man förklara detta för en 4-åring och jag satt bara och skrattade. Haha, jag är glad att frågan inte var riktad mot mig för då hade jag allt hamnat i kämpig situation. Det hela slutade med en skrattande Au pair (mig) och en väldigt sofistikerad förklaring, utan vidare djup. Men jag tror ändå att E var relativt nöjd för svaret.


Sara

sv: jadu, jag vet inte. Så svårt att säga. jag har inte riktigt förstått att jag ska vara borta i ett HELT år än.. så just nu tycker jag det känns kul/pirrigt och lite nervöst. har aldrig flygit själv och jag är asrädd för att flyga, haha. så vi får se hur det går



PUBLICERAT: 2009-12-26, 01:15:22 | URL: http://trenollsju.blogg.se/

KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

NAMN Spara info?

E-POST (publiceras ej)

URL

Kommentar: