SKRIVET: 2009-12-31, kl 08:58:52 | PUBLICERAT I: I USA

En lugn dag

Idag finns det bara ett ord som kan beskriva min dag -Lugn. Jag började inte jobba förrän vid 11 och då var ändå E med sin pappa och de andra två pojkvaskerna hos deras kompisar (som för övrigt är bröder). Jag fick lov att använda bilen så jag åkte till Target och köpte en svart kofta samt ett par strumpbyxor. När klockan var 15 så var jag åter igen hemma. Förrutom detta har ett nytt gigantiskt ihopfällbart pingpong-bord kommit idag och blivit monterat. N har även spenderat hans pengar på nya fifa 10 så även det har spelats flitigt under kvällen. Och det var nog med det, för där har ni min dag i ett nötskal. Under kvällen åkte jag även hem till Betty och hade filmkväll, vi såg mestadels av Julie&Julia (den hoppade ganska mycket dvdspelaren...) och Caroline. Nu är jag hemma och dödstrött. Godnatt USA, Godmorgon Sverige.


Sara

sv: ja verkligen! jag kan ju höra av mig när jag har kommit fram! kram



PUBLICERAT: 2009-12-31, 14:11:24 | URL: http://trenollsju.blogg.se/
Lady Bell

Nu måste jag veta vad det är för film!?! Om man kollar på den på en filmkväll och inspireras till att leta recept..?



PUBLICERAT: 2010-01-09, 14:47:50 | URL: http://[email protected]

KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

NAMN Spara info?

E-POST (publiceras ej)

URL

Kommentar: