SKRIVET: 2009-12-06, kl 05:33:35 | PUBLICERAT I: I USA

En vit tid

Jag trodde jag drömde, men drömmen visade sig vara sann. Kanske kan jag för en gångs skull få en helvit jul. En helvit jul i ett judiskt hem, på andra sidan Atlanden. Men å andra sidan klagar jag inte, för just nu ligger snön täckt på marken och det fortsätter komma ned stora vita snöflingor. Kanske det kan hålla sig till jul, eller åtminstone ett tag till. Och jag hoppas verkligen att det finns lite snö inne i New York City i morgon då jag skall in. Sista övningen tillsammans med luciakören, barnkören, kammarorkestern och kyrkokören. Det är stort, men jag tror inte jag har fattat det ännu. Efter skall jag och Mathilda till Rockerfeller center. Ni vet den stora julgranen och en relativt känds skridskobana. Kanske är skridskobanan i Central Park kändare, förmodligen.


Och jag tycker det kommenteras alldeles för lite!


Sandra

Du får berätta om det är snö i NYC :)



PUBLICERAT: 2009-12-06, 11:10:17 | URL: http://sandraaandersson.blogg.se/

KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

NAMN Spara info?

E-POST (publiceras ej)

URL

Kommentar: