SKRIVET: 2009-12-24, kl 16:49:06 | PUBLICERAT I: I USA

God Jul or Merry Christmas

Även om omständigheterna inte är detsamma så blir det ändå den 24 december en gång per år, oavsett var man befinner sig. Min jul kommer bli extrem anorlunda, jag firar den inte i Sverige, inte med min familj och inte med en familj som firar jul, min värdfamilj är ju nämligen judar. Dock så skall vi fira julen lite fint med en middag och så tror jag. Laura har inte sagt något mer om det ännu men jag tror det. Jag är ledsen att mina paket inte kom fram i tid men de borde förhoppningsvis komma fram snart. Jag skall öppna mitt julpaket hemifrån snart men först skall vi åka iväg och åka pulka.


God Jul Allesammans!


Sara

God jul! :)



PUBLICERAT: 2009-12-25, 13:27:02 | URL: http://trenollsju.blogg.se/

KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

NAMN Spara info?

E-POST (publiceras ej)

URL

Kommentar: