SKRIVET: 2009-12-16, kl 06:46:24 | PUBLICERAT I: I USA

Jag hatar..

.. Den asiatiska kvinnan som jobbar på posten här i Chappaqua. Hon måste vara den långsammaste och otrevligaste kvinnan som jobbar inom postväsendet. Jag skojar inte. Idag kom jag klockan 11:00 för att skicka iväg mina packet (det fick så klart inte plats i ett enda, nejdå allt skall då krångla) när klockan är 11:45 håller den där kärringen fortfarande på. Jag skulle hämta upp E från skolan klockan 11:45 så jag sa i panik att jag bara skulle köpa de två lådorna. Så, det gjorde jag och i morgon igen måste jag tillbaka för att irritera mig ännu mera på henna och posta mina paket. Jag vill ha den andra mycket snällare, trevligare och framför allt snabbare kvinnan i disken brevid. Men jag tror det vilar en olycks ängel över mig i det kontoret. För varje gång det är min tur går den kvinnan in bakom diskan och in i lagret. Jag tror hon inte gillar mig. Oavsett, i morgon kommer paketen skickas hem. Och förhoppningsvis befinner de sig tusentals km härifrån på min hemadress.



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

NAMN Spara info?

E-POST (publiceras ej)

URL

Kommentar: