SKRIVET: 2009-12-05, kl 03:44:33 | PUBLICERAT I: I USA

Jag sparade en quarter

Jag är ekonomisk, tro inte annat. Okej, jag var inte världens bästa på att spara hemme i Sverige, kanske är jag inte det här heller. Men jag spenderar i alla fall inte pengar jag inte har. Det gjorde jag en gång, och jag fick panik. Så aldrig mer, aldrig mer. Åtminstone inte för skitsaker, det är en grej att spendera pengar man inte har och en annan att köpa ett hus. Om ni fattar vinklen... Så tillbaka till huvudkategorin; idag sparade jag en hel quarter. Eller jag och Stinha gjorde det. När vi idag skulle parkera bilen behövde vi inte betala för platsen. Bilen som var parkerad där innan hade fortfarande tid kvar, så likt parasiter körde vi snabbt dit och tog resterande tid. Om vi sparade eller inte kan ni avgöra själva, men jag har i alla fall fortfarande min quarter kvar.

Bara 20 dagar kvar till jul.



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

NAMN Spara info?

E-POST (publiceras ej)

URL

Kommentar: