SKRIVET: 2009-12-15, kl 06:54:31 | PUBLICERAT I: I USA

Julklappsinpackning

Klockan är 00:47 och här stor jag vid frukostbordet och slår in de sista julklapparna. Jag har två julklappar kvar att slå in. En till Simon och en till Farfar. I morgon blir det att gå upp med tuppen (okej, klockan 8:45, för det är då pojkarna åker till skolan), därefter hämta upp Sara, åka till posten och sedan posta packetet. I morgon börjar jag även joba vid 11:45. Skall hämta upp E och sedan åka med honom till Armonk för att äta pizza innan han har soccerpractise. Jag vill inte ha pizza för den är så konstig och smakar typ ingenting, nä får se vad jag köper istället... Back till att slå in julklappar och sedan en dusch. Yes, sounds good to me.


Fanny

Åh!! Jag älskar verkligen att köpa presenter, och ännu mer att slå in dem!! Packade in dem första två idag :D


Sara

sv: Jahaaa, jag trodde hennes barn var med. men skitsamma, det är ändå coolt! haha. Jaså, vem då? Haha, fuskigt! På min lista över vad jag vill göra/se när jag är i USA så är en punkt "se minst 5 kändisar", och du har redan hunnit se två, fuuusk!



Nämen, det var ju inge mycket alls! Jo, jag har bil :) Okej, det förstår jag. men det finns ju tåg och sånt du kan ta också, eller? Jag har just fått reda på att jag åker från arlanda den 11:e januari så jag är SÅ NERVÖS! Haha, hur ska jag hinna att fixa allt? nu när det är jul och nyår också, oj oj oj. jag är stressad! Har du någon msn som man skulle kunna få btw? :)



PUBLICERAT: 2009-12-15, 17:06:50 | URL: http://trenollsju.blogg.se/
Emma

Ja min familj är judar:). Vet inte om vi pratat om det innan....det kanske vi har?! =)



PUBLICERAT: 2009-12-15, 18:59:54 | URL: http://emmebirk.blogg.se/
Anna

vad bra :D Jaa jag trivs jättebra här!! :D Hur trivs du? Allting bra? :D



PUBLICERAT: 2009-12-16, 02:32:49 | URL: http://tredjemaj.blogg.se/

KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

NAMN Spara info?

E-POST (publiceras ej)

URL

Kommentar: