SKRIVET: 2009-12-31, kl 19:28:55 | PUBLICERAT I: I USA

Och varifrån kom den då?

När jag lägger mig är marken sitt vanliga jag. När jag sedan vaknar upp ligger ett snöfullt täcke över allting. Var kom den ifrån? Nu får jag i alla fall både en vit jul och ett vitt nyår. Så när jag vaknade upp satt jag nästan i en timma och bara tittade ut på snöflingorna som sinlade ned utanför fönstret. Det var vackert och mysigt samtidigt som jag läste en bok. Ikväll blir det som sagt en promenad (som vi skulle gjort i Sverige hela vägen men i staterna innebär att man tar bilen till ytterdörren och promenerar sträckan från bilen till ytterdörren) till ett par i grannskapet som skall annordna en fest för mitt neighberhood. Jag hopper verkligen inte deras kompisar kommer titta ned på mig för att jag är "anställd", så jag hoppas hoppas. Och jag skall skåla för mig själv klockan 6 p.m. då klockan slår 12 och år 2010 börjar i Sverige.



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

NAMN Spara info?

E-POST (publiceras ej)

URL

Kommentar: