SKRIVET: 2009-12-18, kl 17:08:46 | PUBLICERAT I: I USA

Operation

Jag glömde att tillägga igår att min värdpappa genomgick sin dubbla knäoperation. Den var bra, han mår bra och är redan uppe på bena -även om det tar honom ett tag att ta sig från plats A till plats B. Nu hoppas jag snart att Susanne skall ringa, hon skulle träna nu på morgonen och sedan ringa mig runt 11 tiden, vilket är nu.


Sandra

Sv: Okej, inte så stor skillnad då :) Jo, mina barn går i hebrewschool, det var så jag listade ut att de var judar.. fattade inte vad den där skolan var först och tänkte inte på det, sen fick jag för mig att jag borde veta det och kollade upp det.



PUBLICERAT: 2009-12-18, 17:26:35 | URL: http://sandraaandersson.blogg.se/

KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

NAMN Spara info?

E-POST (publiceras ej)

URL

Kommentar: