SKRIVET: 2009-12-19, kl 19:42:49 | PUBLICERAT I: I USA

Party Party

Igår var det som sagt au pair möte igen (eller LCC möte som vi kallar det). Det var i Valhalla beläget i en gympasal. Kunde inte hjälpa att man fick känslan av årskurs 4 klassfesterna man hade. Det var i alla fall väldigt trevligt och jag träffade jättemånga andra au pairer, inte bara från där jag bor utan ifrån hela Westchester, och flera kompisar jag träffade på skolan som jag fortfarande pratar med men som jag inte har hunnit träffa ännu... Vid 11 tiden drog vi vidare (Jag, sara, Adriana och Betty) till Helders (utalas Elder) fest. Det var en hemmafest i ett mansion. Jag skojar inte, Ni skulle se julgranen, gigantisk. Jag svär på att den var två meter i bredd och säkert tre meter hög. Jag har bevis, skall bara få dem skickade till mig av Betty... Festen var jätterolig och jag kan bara säga att vissa amerikanare är helt sjuka i huvudet. Det är inte normala folk som bor här, även om jag lyckats komma i en väldigt normal familj (om jag får säga det själv). Iaf kom vi hem runt 03:00 tiden på morgonen, så idag är jag trött. Skall snart gå ut och möta familjen igen, skall bara samla lite mer mod. Har suttit intryckt på mitt rum nu i två, nej tre timmar och tittat på tv, läst, kollat mail och lite andra saker bara för att förlänga tiden tills jag måste gå ut. Jag tror tiden är kommen. Hejdå.



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

NAMN Spara info?

E-POST (publiceras ej)

URL

Kommentar: