SKRIVET: 2009-12-21, kl 07:18:24 | PUBLICERAT I: I USA

Snökaos in my ******

Snökaos hit snökaos dit. Så farligt är det faktiskt inte -åtmonstone inte där jag bor... Visst vi har snö men kaos, det är verkligen att ta i. Det påminner mig att jag måste verkligen investera i ett par Snowpants nu redan i veckan. Jag klarar inte av att inte ha det längre, Walmart next. Jag måste även investeria i ett par nya riktiga snöskor. Förmodligen skall jag och Stinha åka till Timberland (är det dem som gör dyra men ack så gryma skor??). Hennes värdpappa nämnde nämligen någonting om det när han körde hem oss idag. Jag hade ju köpt ett par Uggs som jag tänkte skulle fungera jättebra nu till vintern att leka i utomhus, stämde det? - Nej. De läcker in något ofantligt mycket, okej det jag klev i idag i New York City var mer än slask, det var vattenmassor med ett lager snö ovanpå. Det är hemsk man trampar ned, på det man tror är en relativt torr yta, och skon går igenom snölagret ned i en jättevattenpöl. Mina sockar och skor var dyngblöta när vi tog tåget hem. Så blöta att man kunde höra ljudet av gluffsande från fötterna när man gick... Så nu skall jag lämna mina blöta fötter och istället skriva om ett annat blött möte. För vem tror ni inte snubblade på en snöhög i City idag? -Jo, jag tror ni gissade rätt. - JAG. Det var hemsk splaf sa det och där låg jag i slasket mitt på trotoaren. Underbart. Lyckligtvis hade jag två snälla kompisar med mig. Maria asgarvade och Stinha försökte i alla fall hålla minen. Så där ställer jag mig upp med en pisseblöt rumpa och knä plus att jag har slått i knät så det kan jag inte stå på. Underbart måste jag säga, Not. Det gick i alla fall bra, jag är hel och det torkade faktiskt upp, knät 1,5 timma senare och baken 3,5 timma senare.


Maria

Förlåt!! :)



PUBLICERAT: 2009-12-21, 16:41:48 | URL: http://miio.devote.se

KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

NAMN Spara info?

E-POST (publiceras ej)

URL

Kommentar: