SKRIVET: 2009-12-04, kl 04:22:02 | PUBLICERAT I: I USA

Svinis * 2

Det är sant, som jag trodde. Både S och N har haft svininfluensan. Kanske jag har haft den också, jag vet inte. Jag var ju sjuk ett tag så det kan vara mycket möjligt att jag hade den då och om jag tänker efter mådde jag lite illa i söndags och måndags. Men oavsett om jag har haft den eller inte lever jag för tillfället, och till alla som undrar så har jag inte tagit vaccinet mot den heller och jag har faktiskt inte planerat att ta den heller. Bara onödiga pengar som jag kastar i sjön. För det första är vaccinet inte tillräkligt testat så man vet inte vad för biverkningar det har, tar jag vaccinet är jag inte immun för restev av mitt liv -det är jag om jag får svininfluensan och får jag nu komplikationer av baconfeber/svininfluensa (eller vad ni nu vill kalla den) så finns det bra vård att få på sjukhuset. S och N har bara haft feber, hostat, varit snuviga och haft ont i huvudet. Är det det alla går och vaccinerar sig mot?


And this is how it all started


21 dagar kvar till jul.

 


Sara

Hoppas du inte blir sjuk också!



PUBLICERAT: 2009-12-04, 22:02:57 | URL: http://trenollsju.blogg.se/

KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

NAMN Spara info?

E-POST (publiceras ej)

URL

Kommentar: