SKRIVET: 2009-12-30, kl 00:10:58 | PUBLICERAT I: I USA

Tjuvlyssnat

Ett litet tipps till alla er som undrar...

Tre tjejer ~17 sitter och diskuterar den enas nya pojkvän.
Tjej 1: Men är ni tillsammans nu!? Varför har du inte sagt något? Jag har inte sett någon ändrad status på Facebook!
Tjej 2: Nej, måste man ändra direkt eller?
Tjej 1: Ja, klart man måste. Du är inte ihop på riktigt förrän du ändrat status.
Tjej 3: Jag känner en tjej som var ihop med sin kille i nästan tre månader innan hon ändrade. Båda två stod liksom som singel!
Tjej 1: Men shit… är de fortfarande tillsammans då?
Tjej 3: Ja, jag tror det.
Tjej 1: Va!? Det är ju helt sjukt! Det kommer ta slut när som helst.


Sara

jag tänkte göra det först men jag kände att jag ville ha med mig en när jag far. + den var riktigt billig ändå. erbjudande + mellandagsrea= perfekt! haha



PUBLICERAT: 2009-12-30, 01:17:02 | URL: http://trenollsju.blogg.se/
malin

HAHAHAH!



PUBLICERAT: 2009-12-30, 18:26:21 | URL: http://wakoo.blogg.se/

KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

NAMN Spara info?

E-POST (publiceras ej)

URL

Kommentar: