SKRIVET: 2009-12-13, kl 17:52:58 | PUBLICERAT I: I USA

Tredje advent

Så var det ännu en ny dag - och tredje advent. Veckorna går så snabbt, jag vet att jag har skrivit det tidigare men det är verkligen sant. Varje torsdag när jag står och viker tvätten kan jag verkligen känna att tiden går fort. Jag tänker nämligen samtidigt: Om en vecka kommer jag stå här igen och vika tvätten. Det är galet men sant. Fsat den värsta dagen är måndagar, ny vecka plus ton och ton av tvätt... Aja, glad tredje advent.


Mathilda

Åh var det du som ringde?



Jag pratade med mina föräldrar då men så lade jag på för att svara. Trodde att det kanske var du som ringde för att kolla men så hann jag inte svara och det gick inte att ringa upp. Trodde att om det var du skulle det börja med 212 eller liknande.

Så typiskt!

Snällt av dig att ringa i alla fall!



Ja, det var helt klart en kväll/natt att minnas. Inget kul alls!



Kram



PUBLICERAT: 2009-12-13, 23:32:20 | URL: http://mathildaaupair.blogg.se/

KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

NAMN Spara info?

E-POST (publiceras ej)

URL

Kommentar: