SKRIVET: 2009-12-17, kl 04:13:25 | PUBLICERAT I: I USA

Två paket kommer skickade

Idag fick jag äntligen iväg mina två packet till Sverige. Mannan i kassan var verkligen jättetrevlig och lät mig byta lite saker mellan paketen så att inget av dem skulle väga över 4 pounds. Då blev det nämligen automatiskt dyrare plus att det blev protaira 1 brev medan de nu är airmail. Jag vet inte skillnaden men jag förstår mig ju iofs inte heller på postväsendet, och det kanske är lika bra. Ingen idé för mig att ge mig på det hller, ser inte direkt någon framtid inom det yrket, no offence till dem som gör. Tyvärr fick inte farfars paket plats så det fick bli en annan julklapp som inte är inpackad och genomtänkt. Men det var det bästa jag kunde göra under sådanna fruktansvärda tillfällen. Nu är det criminal minds på tv. En kvinna har blivit mördad när hon istter och spelar piano, detta är vad jag kallar lärorika tvserier (dock tror jag varken mamma eller pappa håller med, men haha, just det. Dem är inte här ^^)



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

NAMN Spara info?

E-POST (publiceras ej)

URL

Kommentar: