SKRIVET: 2009-02-14, kl 14:37:04 | PUBLICERAT I: Mitt liv

A new beggining

Min egna dator.

Jag har inte bloggat speciellt mycket den senaste tiden. Frågan är; Varför? och Svaret är: Jag har inte haft tillgång till en dator.
Den datorn som var på mitt rum har vi nämligen lämnat tillbaka och under en tid snodde jag min lillebrors dator. Fast den senaste veckan har han haft internetuppkoppling (Läs: Vi har inte trådlöst) uppe på sitt rum och därför har datorn även varit däruppe.
Men idag har jag lyckats att skaffa mig en egen dator. Mina föräldrar sponsrade med 1300 spänn och då löste sig den ekonomiska delen lite mer. Fast ajg har lånat lite pengar av dem också som de skall få tillbaka sedan när min lön kommer den 25. Me is happy.
Nu skall jag ta och läsa lite i min bok "Om jag kunde drömma" av Stephenie Meyer. De flesta känner igen historien som Twilight och nyligen gick på bio. Min syssling och många andra har tjatat på mig att jag borde läsa dem. Så jag tog mitt kontokort och drog till affären och köpte dem, de tre som nu finns ute då. Den sista kommer väl inte ut förrän den 12 Mars eller något liknande.



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

NAMN Spara info?

E-POST (publiceras ej)

URL

Kommentar: