SKRIVET: 2009-02-19, kl 15:08:25 | PUBLICERAT I: Mitt liv

Down with the rest

Känner mig bara så depp idag. Ingenting verkar gå mitt hål idag, eller den här veckan för den delen. Fick tillbaka mitt Geografiarbete idag, det var ju iaf ett positivt resultat men jag vågar inte hoppas på de andra. Vågar inte se, vill försvinna. Men den urholkade känslan kommer nog finnas kvar inom mig ändå, Lika bra att göra allt nu med en gång och inte vänta med att göra saker och ting. Lika bra att få det överstökat.
Måste skriva klart engelska uppsatsen till i morgon, ska göra klart två frågor i geografin (läs: inte svåra frågor) och plugga på tyskan.  Hm, om man ändå kunde ha en tidvändare som Hermione. Men icke. Efter det skall jag börja på Ljudet av ditt hjärta av Stephenie Meyer. Jag är helt enkelt förälskad.

Vet faktiskt inte hur jag ska kunna klara mig till 12 Mars då den kommer ut på svenska. Hur, hur, hur? Får hitta nån annan bok att läsa emellan, jag är törstig...


Om jag kunde drömmaNär jag hör din röstLjudet av ditt hjärtaSå länge vi båda andas



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

NAMN Spara info?

E-POST (publiceras ej)

URL

Kommentar: