SKRIVET: 2009-02-25, kl 15:30:42 | PUBLICERAT I: Mitt liv

Försvunna nycklar

Mina så annars välbehållna nycklar är borta. Och jag vet att jag tappade bort dem mellan mitt skåp och första raden i datasalen, vilket är ca 20 meter, om inte ännu mindre. Hur fasen kan någonting försvinna då?
Jag hämtade saker ur mitt skåp, pratade med Sofia och gav henne ett anteckningsblock, sedan gav jag mig av till datasalen och satte mig på första raden. Bredvid satt Linda och på andra sidan Alexander, och på något sätt försvann mina nycklar. Om det var någon som tog dem tror jag inte och då måste de ligga kvar vilket de inte gjorde. Åh, detta är jobbigt. Faan också!


ElviZ

Vi kan bilda klubb för borttappade nycklar! (Även om jag har hittat mina igen)



PUBLICERAT: 2009-02-26, 15:07:25 | URL: http://www.nogg.se/elviz

KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

NAMN Spara info?

E-POST (publiceras ej)

URL

Kommentar: