SKRIVET: 2009-02-22, kl 23:01:35 | PUBLICERAT I: Mitt liv

Ilande obehag

Det är någonting, jag vet inte vad, som inte stämmer.
Något jag har gjort eller ska göra har jag glömt bort eller total failat på. Jag vet inte vad det är men känslan bara växer inom mig. Känner bara för att gå och lägga mig för tillfället faktiskt. Kollade på Beck för ett tag sedan men både denna känsla och tristhet tog över. Tyckte inte det hände någonting som jag känner att jag behöver.
Att gömma sig i Stephenie Meyer's värld fungerar inte heller. Har läst klart den sista delen nu på Twilight-serien. Men OMG, vad den är bra! Vill ha en egen sån historia, men vid närmare eftertanke - vill inte alla ha en sådan förälskelse, en sådan stor passion för en annan människa. Åh, vad skall jag göra. Det får helt enkelt bli så att jag drar täcket över huvudet och hoppas på att morgonen kommer fortare än den brukar.
Jag vill inte känna mig suddig längre.




KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

NAMN Spara info?

E-POST (publiceras ej)

URL

Kommentar: