SKRIVET: 2009-02-26, kl 22:51:46 | PUBLICERAT I: Mitt liv

It's the wrong show!

Jag har suttit hela kvällen nu och väntat på Criminal minds och D.E.A men vad är det som händer?
Jo, någon har tagit bort D.E.A från tv-tablån och nu suttit in Gordon Ramsys' Kithchen nightmears eller vad det heter. Detta är inte acceptabelt och kanal 5 har nu en mycket arg tv-tittare framför tv:n. Jag hade verkligen sett fram emot D.E.A inte bara för att det är intressant utan för att det även finns ett par riktigt heta hunkar. Jag tackar inte nej. Men nu har någon jävel så valt att visa något annat. Jag är inte glad. Så nu sitter jag här, ensam, frusen och dricker mitt thé med mjölk. Det är det ändå som kan hålla mitt humör på en någorlunda hög nivå. Idag har jag nämligen shoppar som få, eller nej det har jag inte. Jag köpte en thé burk och även thé från Göteborgska Thé huset idag. (heter affären så?). Valde smaken Rabarber grädde, jättegod verkligen! Jag brukar vanligtvis inte drick thé med mjölk men detta thé är verkligen perfekt för att intas med mjölk. Eller perfekt och perfekt men asgott.
Sedan har jag även köpt ett tysklexikon från Åhléns för 49:- För ett lexikon är det billigt! And I'm happy about that! Inskaffade även ett par jättesöta muffinsformar därifrån. De är rosa med vita prickar på och jag planerar inför en exklusiv muffinsfest. Tyvärr han jag inte idag, jag valde att sova bort min tid i vardagsrummet. Så nu sitter jag här och är aspigg.
En annan sak jag är väldigt glad över är att jag har lyckats göra klart min engelska uppsats. Jag skickade den till Linnéa och hon kollade igenom den, (Tacksam för det vännen!!). 
Nej, nu börjar mitt thé bli riktigt kallt. Får skynda mig dricka upp det därefter skall jag borsta tänderna och sedan lägga mig och läsa min nya bok, Den jag ville ha (Orginaltitel: Bad behavior) av Sheila O'Flanagan. Men tro inte att jag har glömt bort Twilight böckerna, för det har jag inte gjort. Btw, är även Gabbi fast i dem nu också. Haha, och hon är snäppet värre än mig, haha.
Jag ser även fram emot morgondagen då jag och Fanny skall gå och shoppa till Tysklandsresan, vi åker ju nämligen på tisdag. Vi har bestämt oss för att köpa kickout dresses. Eller "Gôrsnygga kläder" som det heter på ren göteborgska. Blir nog en och annan tripp till Gina Tricot, Hm, Indiska och Bikbok. Jaja uppdatering kommer i morgon. Dock ganska sent eftersom jag har ställt upp för att jobba i morgon kväll mellan 17.30-23.00. Money is money, and I need them badly! 
Goodnight




KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

NAMN Spara info?

E-POST (publiceras ej)

URL

Kommentar: