SKRIVET: 2009-02-28, kl 11:45:18 | PUBLICERAT I: Mitt liv

On my way

Har duschat, klätt på mig, ätit frukost och lite till.
Dock har jag inte sminkat mig och jag känner att jag faktiskt skall skippa det, kanske lite maskara kan vara bra för mig. Hm, jo det skall jag nog ta på mig också. Efter det måste jag nämligen gå (läs: som vanligt blir jag försten och får springa) till bussen för att åka till stan. Där skall jag kolla lite på klänningar och en topp samt ett par leggins. Efter det skall jag träffa Joanna och gå på det där aupair mötet (läs: åter igen). Efter det måste jag hem städa fixa klart lite saker tillsammans med Linnéa och efter det skall jag förmodligen träffa Emma. Vi får se vad dagen mer har att bjuda på. I'm up for it!
Nä, nu måste jag gå.



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

NAMN Spara info?

E-POST (publiceras ej)

URL

Kommentar: