SKRIVET: 2009-02-25, kl 22:30:09 | PUBLICERAT I: Mitt liv

The one I am

Som ett litet svar till föregående inlägg har jag nu hittat mina nycklar... Som vanligt låg de i väskan fast i ett fack som jag bara har "viktiga papper" i. Asskumt, hade aldrig trott att jag skulle placera nycklar i den fickan.. Jaja, nu var det ett problem mindre i världen. Nu kommer bara resten..

Jag bara längtar tills fjärde boken kommer ut och att den andra filmen snart kommer också! Har hittat trailers på youtube och en av dem är bara så, SÅ bra!! Jag gråter bara jag ser den. Jag erkänner en av mina svaga sidor är att jag aldrig har långt till tårarna. Disney, skräck, romantiskt, drama eller action de kommer oavsett. Ibland av lycka, ibland av sorg, ibland av medlidande och ibland av terror. Kanske är det inte ett svaghetstecken, men oavsett är det sjuktjobbigt då man kommer rödsprängd ut från bion varje gång. Men det finns visserligen mer världsliga problem än mitt, och svaret kan ju vara vattenfast smink.

Här kommer i alla fall trailern.


ElviZ

Ne men kära hjärtanes mina tårar va inte heller långt borta! JAG MÅSTE SE DEN!!



PUBLICERAT: 2009-02-26, 15:13:42 | URL: http://www.nogg.se/elviz

KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

NAMN Spara info?

E-POST (publiceras ej)

URL

Kommentar: