SKRIVET: 2009-01-18, kl 13:02:25 | PUBLICERAT I: Mitt liv

Bristande humör

Jag är trött, mår lite illa, har ont i knät om jag känner efter, min hals gör ont och jag har någon konstig ont känsla där revbenen slutar samt att jag har ont i mina axlar. Ändå är jag på bra humör. Varför skall smärtor och onödiga saker ens nämnas när allt är stressfullt och jag ändå inte tänker till ordentligt. En dålig början på en dålig stund.

Idag skall jag försöka mig på geografiarbetet. Inte det lättaste eftersom jag egentligen inte riktigt vet vad det är jag skall skriva om. Har svårt med uppgifter som jag tycker är lulliga. Nä nu får jag börja men först skall jag ta på mig kläder. Har lyckats ta på mig sockorna, och det är nog det ändå..



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

NAMN Spara info?

E-POST (publiceras ej)

URL

Kommentar: