SKRIVET: 2009-01-02, kl 00:44:03 | PUBLICERAT I: Mitt liv

Dagen till ända

Så var denna dagen över också. Första dagen på året avklarad bara 324 kvar då.

Idag vaknade jag vid 11 och ville verkligen inte gå upp, min ena vad gjorde så exremt ont och min nacke kändes stel som ett plåtskal. Inte kul alls. Vid 12-tiden drog pappa i alla fall upp mig och tvingade mig gå med på en promenad, eller jag hade väl accepterat at vi skulle gå den där promenaden också. Så vid 12.30 traskade jag, pappa, mamma och Simon iväg mot Härlanda tjärn. Vid valhamra började mamma och Simon gå tillbaka och jag och pappa fortsatta. När vi väl kommit fram till tjärnet fick pappa sådan skoskav att vi var tvugna att gå tillbaka (ser för övrigt inte speciellt bra ut just nu heller). Vi var åtminstone ute i 1,5 timmar och gick över 8000 steg.
När vi kom hem hade mamma gjort i ordning smörgåsar (mina focciabröd) i ugnen så de blir sådär rostade med en massa gott på. Underbart!

Sedan har jag även plockat ned den stationära datorn som stod på mitt rum. Känns lite tomt fast samtidigt är det väldigt skönt att bli av med den. Den har nämligen varit sönder i flera månader (sedan Augusti/September) och i morgon ska vi troligen åka och lämna tillbaka den. Vi har nämligen bara hyrt den av Göteborgs kommun.

Oj, nu måste jag nästan lägga mig i morgon skall Antisimex (om de nu stavas så) komma och kolla på mögel (antar jag).
Jaja, Godnatt och sov sött!



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

NAMN Spara info?

E-POST (publiceras ej)

URL

Kommentar: