SKRIVET: 2009-01-04, kl 20:45:14 | PUBLICERAT I: Mitt liv

Känslosamt

Idag har jag konstant gråtit och skrattat vartannat.
Anledningen?
Den är att jag läser P.s. Jag älskar dig av Cecelia Ahern (nästan samma förnamn som mitt, kanske uttalas på samma sätt...)
Jag måste bara säga att boken är helt underbar! Det är en fruktansvärt bra debutroman hon har skrivit och jag verkligen lider, lever och glädjs med huvudpersonens Holly's liv. Jag tror de flesta känner till titeln på grund av filmatiseringen som har gjort om den. Ska jag vara ärlig tror jag inte att jag riktig vågar se filmen. Inte efter att ha läst boken, är den lika bra som boken? Troligen inte. Förmodligen är det så som det brukar vara med böcker att filmversionerna är 10 gånger sämre. Kanske till och med mer.

P.s. På onsdag börjar skolan igen (vill inte) och då är det sista vårterminen, SISTA TERMINEN!!! jag kan fortfarande inte förstå det! helt galet sjukt! Skall komma in i klassrummet i år med ett stort flin på fejset. (Och bättre mig på att inte försova mig!!)



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

NAMN Spara info?

E-POST (publiceras ej)

URL

Kommentar: