SKRIVET: 2009-01-14, kl 07:51:08 | PUBLICERAT I: Mitt liv

Morgonmörker

Mörkret finns fortfarande kvar utanför fönstret. Men snart hoppas jag att det skall försvinna och bytas ut mot ljus och värme.
Dock vill jag att snön och kylan skall finnas kvar i några veckor till så att jag kan åka skidor sedan v. 5
Skolan börjar om 13 minuer och jag skall snart gå till bussen. Jag skippar första lektionen mådde inte bra i morse. Vet inte om jag fått någon slags minivariant av vinterkräksjukan som tydligen skall gå runt nu. Hoppas inte!

Idag blir det mycket att göra. Hade tänkt att jag skulle hinna söka jobb på liseberg, börja på geografin och litteraturen samt göra klart tyskan. Hur det blir och vad jag hinner får jag se sedan. Men idag är ingen dag för slappande. Inte om jag vill ha en trevlig vecka sedan med inte allt för mycket att göra. Eftersom jag åker bort sedan vecka 5 måste jag ha gjort klart allting till vecka 4 och sedan ta med mig lite saker som jag kan plugga på under veckan i Sälen. Nä nu får jag ta på mig lite smink och sedan skall jag ta och springa till bussen och hoppas på att jag inte missar den. Gör jag det tar jag bara nästa buss fast då måste jag ta en omväg in till Allum. Lite onödigt kanske.


Fanny

Bra med lite planering :)



PUBLICERAT: 2009-01-15, 16:42:54 | URL: http://fannydaldborgs.blogg.se/

KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

NAMN Spara info?

E-POST (publiceras ej)

URL

Kommentar: