SKRIVET: 2009-01-03, kl 16:02:06 | PUBLICERAT I: Mitt liv

Soon I'll be back

Hej och snart hejdå.
Skall ta mig en liten promenad idag också. Tänkte först gå till Allum via skogen mellan Sävedalen och Björndammen och sedan ta mig ner mot tågrälsen och sedan köpa godis för att sedan ta mig hemåt Borde bli några km. och det är alltid bättre än inget.
Natten mellan idag och igår var nästan den värsta jag varit med om! Igår kväll upptäckte jag att jag hade feber och jag hade sjukt ont i huvudet. Under nattten rann min näsa hela tiden så jag fick knapp sova någonting och det blev ett evig rännande mellan mitt rum och toaletten Det slutade med att jag tog in en toalettrulle på mitt rum och satte in papper i näsan. Det fungerade.. en viss tid.
Idag har jag bara ätit piller (alvedon) och kolla på film. Den vita Masajen älskar den filmen! Angående pilren så brukar jag inte äta dem och tar jag en alvedon, ipren eller liknande tja, då är jag dålig!
Men men, innan jag ger mig iväg skall jag tvätta, byta mina sängkläder och hälla alla mina tvättade kläder i en påse som jag skall titta in på mitt rum och låter den stå här så att jag tar upp den när jag kommer hem igen. Sedan skall jag även dammsuga idag också. Oj då. Blev mycket det här helt plötsligt Lika bra att börja med en gång!
Hej då!



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

NAMN Spara info?

E-POST (publiceras ej)

URL

Kommentar: