SKRIVET: 2009-01-09, kl 14:08:07 | PUBLICERAT I: Mitt liv

Vilken morgon!

Vid 05.02 vaknar jag första gången av att någon (jävel) har skickat ett sms. Det visar sig att det är Mathilda som skickat det. Resterande tid av den timmen vaknar jag och somnar vart om vartannat. Jag får helt enkelt ingen ro över huvud taget. Sedan när jag skall gå upp känner jag mig helt utmattad så ställer om väckarklockan och skall sova i 20 minuter till. När jag sedan vaknar nästa gång minns jag inte att klockan har ringt. Fan tänker jag, jag har försovit mig! klockan är redan 07.30 och jag skall med bussen om 30 minuter!
Jag springer upp och väcker mina bröder, när jag väckt Johan och Simon säger Johan att klockan är 06.30. Jag hade visst tittat fel på klockan. När jag sedan går ned till mitt rum hör jag att min väckarklocka börjar ringa. Haha, jag hade i alla fall inte bråttom i morse, visade det sig efter ett tag.
Dock har jag två lite småarga bröder efter mig som zombier i morse.



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

NAMN Spara info?

E-POST (publiceras ej)

URL

Kommentar: