SKRIVET: 2009-07-15, kl 12:56:53 | PUBLICERAT I: Mitt liv

Brunflo

Solen skiner men det är ändå rätt kallt. Jag har nu flytt knotten och myggorna ute på vyschan i Valsjöbyn. I morse tog jag den ända bussen som går in till stan. Avgång 07:15. En trevlig färd på ca. 3 timmar. Som tur var kom en ögongodis påstigande efter en timma. En snygg kille i basket outfit. Min resa var räddad (Läs: Nästan i alla fall, utan musiken hade jag knappt klarat mig ut ur bussen levande.), Han satte sig också som tur var snett framför mig så jag hade bra utsikt över honom och han kunde inte se hur mycket jag stirrade. Fast nu när jag tänker på det gjorde jag inte det heller. Men i alla fall, han kände nog några av mina ögonkast bränna i nacken för han vände sig om ett flertal gånger och kollade på mig. Efter resan hjälpte han mig också med min stora tunga väska av bussen. Sedan skyndade jag mig vidare till nästa buss som gick efter 2 minuter. Så lär man aldrig se honom något mer, men vad gör det? Killar kommer, killar går men jag, jag består.

Ikväll skall vi ha grillfest. Jag och min syssling Elinda. Det skall bli roligt, just nu håller vi på att städa lägenheten lite grand. Eller rättare sagt jag gör det och Elinda hänger på. Men rent blir det i alla fall. Och kanske är det de som är påängen med att städa...



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

NAMN Spara info?

E-POST (publiceras ej)

URL

Kommentar: