SKRIVET: 2009-07-06, kl 10:53:06 | PUBLICERAT I: Mitt liv

Ensam hemma

Huset är tyst, jag sitter i min ensamhet. Mamma, Pappa, Johan och Simon har tagit bilen och åkt på semester. Jag hatar att vara ensam hemma. Huset är läskigt. Vårt hus är ett sånt där gammalt hus i trä som knaker ibland. Det är hemskt! Som tur är skall jag i alla fall inte vara hemma så länge själv. I dag skall jag till stan och träffa Michaela, vi skall köpa present till Linnéa och sedan träffa både henne och Kristina i stan. Kanske också Rebecca och någon mer fast det vet jag inte ännu. Vi lyckades också boka min biljett till Jämtland idag också, Undersåker för att vara mer exakt. Ringde även jobbet tidigare och sa att jag inte kunde jobba den 18-19/7 men det var inte säkert att jag kunde vara ledig ännu. De var tvugna att hitta en som kunde jobba då och nu mitt i semestern och dessutom på en helg är inte direkt lätt att hitta så jag har tyvärr inga stora förväntningar på att jag skall kunna vara ledig då. Så därför måste jag nog komma hem på fredagen, men ett tag får jag i alla fall vara borta :)


Lite bilder från föregående år som jag får nöja mig med:



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

NAMN Spara info?

E-POST (publiceras ej)

URL

Kommentar: