SKRIVET: 2009-07-23, kl 23:21:30 | PUBLICERAT I: Mitt liv

Harry Potter och Halvblodsprinsen

Harry Potter i all ära. Jag, Linnéa, Michaela, Cissi, Klara och Emma valda att gå på bio idag. Filmen blev som nämnd innan, Harry Potter och halvblodsprinsen. Den var helt okej om jag får säga det själv. Skulle allra helst velat ha med ännu mer rafflande intriger och mycket mer hämnd och känslor. Men den var rätt kall, fast kanske den känslan man bör ha när man ser den. Något som var bra var alla kärleksrelationer hit och dit. Man känner verkligen att karaktärerna har blivit äldre och andra saker börjar bli viktigare, dock såg man inte skymten av Cho vilket var lite underligt tycker jag. Jag är ändå inte nöjd och vill ha ännu mera kärleksdraman och man fick aldrig riktigt klart för sig om Ron och Hermione blir ett par eller inte, om Harry och Ginny blir ett. Men som sagt, det kommer en sista film som jag hoppas skall lösa upp de flesta gåtorna och svaren och äntligen få världen ett Gått slut och Och så levde de lyckliga i alla sina dagar.


Julia

Jag vet jag försöker skärpa mig. Men jag har varit så jetlag ed att det inte e sant. Nu börjar det bli bättre iaf. Har du hittat nån familj än?



PUBLICERAT: 2009-07-24, 03:31:02 | URL: http://juliasresa.blogg.se/

KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

NAMN Spara info?

E-POST (publiceras ej)

URL

Kommentar: