SKRIVET: 2009-07-13, kl 19:46:23 | PUBLICERAT I: Mitt liv

Hotagen

Nu sitter jag här i luken av surströmming och vyn över gran efter gran efter gran. Jag sitter i Norrland (Läs: om ni inte förståt det ännu...), vädret är fint och myggen svärmar överallt. Trots detta är det riktigt lite mygg detta år jämfört med andra år. Så som det brukar vara, fast jag är hemskt glad att jag bor i en havsstad där vinden alltid viner och håller mygg, knott och andra förbannade småkryp borta. Nu är det bara ett litet tag kvar då jag stannar här i skogarna. På lördag kväll åker jag nämligen hem igen med Nattåget. Jobbet väntar på måndag morgon.  Fyra veckor av jobbande, slitande och trötta stunder. Men nu skall jag passa på att njuta av min korta, men dock su underbara, semester.



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

NAMN Spara info?

E-POST (publiceras ej)

URL

Kommentar: