SKRIVET: 2009-07-26, kl 21:32:03 | PUBLICERAT I: Mitt liv

Jag önskar jag hade...

En egen lägenhet på månen. Fri från alla oljud, fri från alla måsten och fri från alla besökare. För tillfället behöver jag bara lugn och ro. Jag är inte speciellt trött fysiskt men psykiskt. Jag jobbar som sagt på hemtjänsten och ibland går saker och ting över styr. Allt tjat, prat om samma sak om och om igen, känslan att ibland vara utnytjad. Det är jobbigt fast samtidigt är det också ett väldigt roligt jobb! Det är skoj att man behövs och kan hjälpa människor. Människor som behöver hjälp och behöver mig/oss för olika saker. Då blir man glad! Men ibland som sagt går det för långt, man önskar att man tog stigen åt vänster som ligger 100 meter bakom mig.



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

NAMN Spara info?

E-POST (publiceras ej)

URL

Kommentar: