SKRIVET: 2009-07-21, kl 19:27:13 | PUBLICERAT I: Au Pair Förberedelser

Kan man bli mer redo?

Jag har skrivit upp olika frågor till familjen, eller mamman nu då som skall ringa. Jag har tänkt lite på olika frågor som de andra mammorna frågade mig när de ringde. Känns lite jobbigt när de kommer med olika nya frågor. Först skall man komma på vad man egentligen tycker/tänker och sedan kunna formulera det för att även översätta det till engelska. Jobbigt eller vad? Men det fungerar nog hoppas jag! I mailet skrev mamma att hon skulle ringa runt 7:30 p.m min tid. Dvs. om 6 minuter. Jag är pirrig, nervös men jag skall fixa det! Bara var mig själv, glad och trevlig. Med ett leende på läpparna skall jag svara på frågorna, även om hon inte ser det borde hon kanske höra det. Alltid roligare att prata med någon som låter glad än någon som är ute och svävar. 4 minuter kvar. Iiiiiihhhhhh!!!



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

NAMN Spara info?

E-POST (publiceras ej)

URL

Kommentar: