SKRIVET: 2009-07-23, kl 01:05:24 | PUBLICERAT I: Au Pair Förberedelser

Mail från Värdmamman

Jag tycker verkligen att samtalet med mamman igår gick bra. Tydligen tycker mamman likadant eftersom idag när jag öppnade mailen hade hon skickat ett nytt mail till mig...

Hi Cecilia,

It was so nice speaking with you yesterday.

I will try to arrange a phone call for you and Andrea before she goes on vacation next week. Are you around this coming Friday evening 7/24 at 9:00 pm your time, 3:00 pm New York time? Please let me know and I will also check with Andrea.

Thanks!
Laura

Jag är så glad, jag var så orolig att jag inte skulle få prata med familjen mer utan att de skulle försvinna utan vetskap från mitt konto på CC. Men så är inte fallet och det känns så otroligt otroligt bra! Nästan lite för bra kan man tycka. Klart jag är osäker och nervös men det känns ändå bra. Och det är ju det viktigaste! Nu skall jag komma på lite frågor till Andrea (Som är deras nuvarande AuPair).



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

NAMN Spara info?

E-POST (publiceras ej)

URL

Kommentar: