SKRIVET: 2009-07-23, kl 01:20:05 | PUBLICERAT I: Mitt liv

Nått nytt, Nått gammalt, Nått blått

Tänkte börja pilla lite grand på en ny design också inom ett tag. Jag har tröttnat på denna designen eftersom jag inte tycker den speglar "mig". Visst den är fin och så men den säger ingenting om mig, vad jag gör eller någonting. Därför kommer det komma upp en ny inom en snar framtid (Läs: Det är i alla fall det mål jag har). Skall fråga min Lina om hon skulle vara så vänlig och fixa en ny åt mig, eller en ny header i alla fall. Hon är så otroligt, otroligt grym på det. Och det värsta är att jag utnytjar det till max, okej det var kanske att ta i. Men snäll och underbar är hon i alla fall! Om det är någon annan som kan hjälpa mig får ni gärna höra av er!!



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

NAMN Spara info?

E-POST (publiceras ej)

URL

Kommentar: