SKRIVET: 2009-07-01, kl 20:40:02 | PUBLICERAT I: Mitt liv

Partille Cup, day 1

För alla i Götet heter faktiskt Glenn. Idag när vi satt inne i vårt underbart fina tält på heden kommer en lite äldre man in och undrar om han kan få låna en penna och lite papper. Väldigt check och glad. Jag känner igen hans röst med en gång. Det är Glenn, Det är Glenn Hysén! Det var bara jag som egentligen fattade att de var han, de andra bara fortsatte det de höll på med och tänkte inte direkt på honom. Men så fort han gått ut för att skriva av det hans skulle skriva av väste jag till de andra att de var han. Haha, de hade inte en aning. Iaf, dagen gick fortsatt bra, känner mig dock extremt trött, deckade av trötthet på bussen hem (Läs: Trots att jag precis tagit en Frapino med Esspressosmak innan jag klev på bussen). Dagen var varm, som vanligt, och extremt mycket ljud och annat. Tror det är därför. Jag menar jobbet i sig är inte alls svårt eller jobbigt på något vis så det är nog allt det andra runtomkring som drar musten ur en. Jaja, nu skall jag i alla fall gå upp och äta någonting och sedan skall jag förmodligen kolla på tv eller lägga mig. Jag får se, min bok Sommardöden är tyvärr slut nu. Får se om jag införskaffar mig en annan i morgon.


Julia

Ja precis men ändå var det i slutet av april som vi matchade men tiden har verkligen sprungit iväg. Jag kan knappt fatta att jag åker om några dagar.



Jag köpte mina stödstrumpor på apoteket. Där har dom jätte bra stöd strumpor som nästan ser ut som strumpbyxor fast till knäna då :P Och så var dom billig med :) Dom hjälper dig oxå att mäta benen :p



Haha då får vi hoppas att du hamnar hos en bra familj på östkusten. Om jag inte är helt ute å seglar så är det på min sida och då kanske vi kommer ganska när :P



PUBLICERAT: 2009-07-01, 23:33:20 | URL: http://juliasresa.blogg.se/

KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

NAMN Spara info?

E-POST (publiceras ej)

URL

Kommentar: