SKRIVET: 2009-07-02, kl 22:28:09 | PUBLICERAT I: Mitt liv

Partille Cup, day 2

Det var nog den skönaste dusch jag någonsin tagit i mitt liv. Jag är helt slut, mitt huvud är kaos, mina fötter väerker och mina ben känns som sköra brödlimpor. Min ena nagel gör så fruktansvärt ont och blöder. Jag är trött, charmad och drömmande. Trött efter dagen, charmad av alla goa människor jag jobbar med och av domarna samt jag är drömmande om att pengarna jag tjänar skall gå till min resa till USA. Ett steg närmare (Läs: även om jag inte har hört någonting från EF ännu. Borde vara något på G snart, annars får jag ringa och skälla ut dem!). Så nya tag. I morgon skall jag luncha med Mathilda, Stänga vårt konto på Swedbank och jag skall jobba. Min kväll kommer inte att sluta där utan fortsätter ända till midnatt då Leaders Party drar igång i Scandinavium. Snacka om raggning, dricka, domare, ledare, party och strul. Dagen är full, kanske jag likaså.


Julia

Nej än har jag inte haft något adjö party. Men imorgon/idag ska jag gå ut med några av mina bästa kompisar en sista gång och det ska bli så kul för det var as länge sen jag var på krogen :D På lördag ska jag gå ut och äta middag med min familj som lite avsked och det ska bli mysigt och gott :p



Ne mina spänner inte så hård med hon på apoteket sa att dom var lika effektiva och dom var just för resa :)



PUBLICERAT: 2009-07-03, 00:47:28 | URL: http://juliasresa.blogg.se/
Lisa

Sv: Vi kanske flyttar till ett nytt land, men komigåh att vi bara är där ett ykla år. Det är inte så mycket när man tänker efter för hela tredje året på gymnasiet gick skit fort.



PUBLICERAT: 2009-07-03, 10:11:22 | URL: http://ettlivsomaupair.blogg.se/
Kajsa

Du såg ingen blond fotograf i röd tröja på leaders party? ;) jäklar vilket drag det var därinne, riktigt kul tyckte jag :)



PUBLICERAT: 2009-07-06, 18:12:49 | URL: http://kajsasblogg.swfoto.se

KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

NAMN Spara info?

E-POST (publiceras ej)

URL

Kommentar: