SKRIVET: 2009-07-20, kl 00:42:40 | PUBLICERAT I: Mitt liv

Semesterfri

Så var min Mini Semester för denna gången över. Det har varit otroligt härligt och avslappnande. Precis det jag behövde! När jag kom hem i morse var det mycket att stå i. Mer än jag hoppats på faktiskt. Jag fick slänga en massa mat (mestadels grönsaker och frukt) som möglat och inte var speciellt trevligt att ha och göra med. Tror jag slängde nektariner men de var oigenkänliga så det kan lika gärna ha varit någonting annat. Så äckligt verkligen! Men nu är det gjort, Fick även matat Wille (Läs: Min kanin) och bytte placering på buren så han får färskt gräs att äta. I morgon skall jag jobba, sedan skall jag till Liseberg och på Allsång med Lotta tillsammans med Joanna och Nicolina. Watch out for me!



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

NAMN Spara info?

E-POST (publiceras ej)

URL

Kommentar: