SKRIVET: 2009-07-28, kl 16:35:13 | PUBLICERAT I: Mitt liv

Shop til I drop.

Det är mitt motto. Okej inte alls, jag gillar faktiskt att spara, att kunna köpa det där man vill ha men är tvungen att spara till. För att sedan, när du väl köpt det vara glad några timmar och sedan suckta efter den där otroligt snygga badrumsvågen på hemtex. Okej, kan inte riktigt men någonting annat, haha. Idag hittade jag inte alls så mycket på Gekås som jag brukar. I och för sig var jag inte så mycket på inredningen eftersom jag inte bryr mig och skall snart flytta så varför ha någonting i en/två månader för att sedan åka iväg ett år, eller kanske mer.

Min inköpningslista blev dock detta:
  • Två BH
  • Ett vitt linne
  • Ett grått linne
  • En vit kjol
  • Ett par vita converse-liknande-skor
  • Fyra par trosor
  • Två födelsedagspresent
  • En registreringsskylt för barnvagnar
  • En tandborste
  • Två filmer (I taket lyser stjärnorna & Patrik 1,5)
  • Som ni ser inte alls mycket, speciellt inte när man varit på Gekås...



    KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

    NAMN Spara info?

    E-POST (publiceras ej)

    URL

    Kommentar: