SKRIVET: 2009-07-27, kl 23:08:21 | PUBLICERAT I: Au Pair Förberedelser

Svar

Idag fick jag äntligen svar på mitt mail som jag skickade till host-mom i fredags. Hon skrev att de hade haft fullt upp med familjen och grillkvällar. Tycker jag låter som en godtagbar ursäkt om jag sedan får vara med på dem. haha. Jag fick deras adress eftersom jag inte kan se den på min profilsida på CC... Men herregud vilket hus verkligen! Skitstort ser det ut, med en pool och jättefin trädgård. Vill, vill, vill åka nu med en gång! Ikväll (Läs: deras kväll) skulle Laura (läs: Host-mom) skicka en bild på familjen eller bara pojkarna. Jag bad om en på hela familjen eller åtminstone på pojkarna. Jag väntar med spänning. I morgon skall jag också ringa till CC för att troligtvis tacka ja. Först vill jag bara se deras inställning till att ta hem kompisar, dvs. andra au pairer jag träffar när jag är där. Är det ok för mig att ta hem dem eller anses de som "inkräktare". För mig är det viktigt att veta så man kan sätta upp lite förväntningar på vad som (kanske) komma skall.



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

NAMN Spara info?

E-POST (publiceras ej)

URL

Kommentar: