SKRIVET: 2009-07-15, kl 19:56:01 | PUBLICERAT I: Mitt liv

Ute på hal is

Jag är i en miljö jag inte är van vid. Att festa dagarna i ända. Dricka öl varje dag, röka ett paket cigarett om dagen. Det är inte min vardag, inte min alternativa vardag. Ändå har jag hamnat här, i ett röknäste. Mitt huvud gör ont av all cigarettrök, jag känner mig fel. Som en fluga man desperat vill bli av med men som ändå cirkulerar runt i ens omgivning. Jag vill bort, bort till min vardag, bort till medmänniskor som är som jag. Ser på livet på samma sätt. Jag vet att de finns, de är mina vänner. Och jag älskar dem. Jag älskar dem speciellt i stunder som dessa, då jag är en utomjordning bland jordgubbar. En tyst ensamvarg, en jobbig jävel, en iaktagare. Jag är orolig, känner ångest och jag vill inte det. Detta är inte jag, mitt jag har förkrympts till en liten, liten boll.


Emma

Ja vafasen, ofta inte alla går runt och pratar om allt och ingenting! Man vet ju vad man får säga och inte säga! Sånt är livet!

Erkänn det är läskigt när man vaknar så mitt i natten och sover, fast man ändå är vaken? Jag hatar det!

Har du hört någonting från CC?

Kram



PUBLICERAT: 2009-07-15, 23:59:24 | URL: http://Birken.devote.se

KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

NAMN Spara info?

E-POST (publiceras ej)

URL

Kommentar: