SKRIVET: 2009-07-19, kl 21:31:03 | PUBLICERAT I: Au Pair Förberedelser

You have a new match! (4)

Äntligen, Äntligen, Äntligen!!! Jag gick in på mitt mailkonto så snabbt jag kom hem i morse och gissa vad som fanns där? Jo, ett mail från [email protected]. Jag har fått en matchning med en familj som bor utanför New York City, min dröm! De har tre pojkar på 9,7 och 3 år. De är aktiva och gör mycket tillsammans med familjen. Låter bra va? I mailet som host-mom hade skickat skrev hon också att hon tyckte att det verkade som en väldigt bra matchning med mig, hon verkade gilla min ansökan och min video vilket är väldigt bra tycker jag! De har för närvarande en svensk Au Pair och det känns också väldigt bra för då kan jag prata med henne om hur familjen är och så vidare! Men jag måste säga att det känns faktiskt väldigt bra den här gången! Visst jag är nervös men min magkänsla säger go for it. Hon skall i alla fall ringa mig på tisdag kväll, får se hur jag och hon känner efter det. Men jag hoppas verkligen på det bästa!


Rebecka

Lycka till :-) jag håller tummarna för dig!



PUBLICERAT: 2009-07-20, 11:31:41 | URL: http://partofmyworld.blogg.se/
Anna

åhh vad roligt :D Lycka till !! :D



PUBLICERAT: 2009-07-20, 13:44:10 | URL: http://tredjemaj.blogg.se/

KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

NAMN Spara info?

E-POST (publiceras ej)

URL

Kommentar: