SKRIVET: 2009-06-04, kl 15:08:38 | PUBLICERAT I: Mitt liv

Biomys

Hej alla glada. Idag skall jag tillsammans med Joanna gå på Änglar och demoner. Filmen börjar redan 17:50 eftersom det var under den spelningen som vi kunde få tag på bäst sittplatser. Om ni någon gång skall gå på io i Göteborg gå på Bergakungen! Störta salar, bästa fotöljerna skönaste utrymmet. Det är bara bäst! Man kan sträcka ut benen och man kan gå förbi sittande personer utan att du tvingas ställa sig upp. Nä, nu måste jag ta och packa ihop mina saker och bege mig ner till bussen.


Pernilla

Ja, fy va svårt med matchningen egentligen, men system bör de ju ha..hehe!! Känns som det är ett plus att lägga upp video, men ja vill verkligen inte..haha! vet inte va ja ska säga heller och INTE på engelska...men ska fundera på det faktiskt:) Ha de bra!!



PUBLICERAT: 2009-06-04, 21:45:55 | URL: http://pilly.blogg.se/

KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

NAMN Spara info?

E-POST (publiceras ej)

URL

Kommentar: