SKRIVET: 2009-06-23, kl 22:04:00 | PUBLICERAT I: Mitt liv

Dagens dilemma

Idag hade några av mina närmaste vänner en fikapause på EsspressoHouse på Vallgatan (Läs: Nyöppnad). Jag hade så otroligt gärna velat träffa dem men tyvärr hade jag lovat bort min dag till mitt hängivna knegande arbete som ger mig mer frihet att spendera mer pengar än annars. Jag hade planerat in en relativt kort dag, lite snabbisbesök. Då menar jag att jag går lite tidigare från lunchen så jag slutar tidigare. Men icke. En promenad som skulle vara en timma varade 1 timme och 45 minuter. Jag nämner inte mer förrutom att jag hade en sönderstressad fortsättning på mitt eftermiddagspass efter den insidenten. Och någonting jag förmodligen inte kommer att göra om. Så fikandet får vänta på mig, men som sagt,i morgon är en annan dag.



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

NAMN Spara info?

E-POST (publiceras ej)

URL

Kommentar: