SKRIVET: 2009-06-11, kl 21:56:21 | PUBLICERAT I: Au Pair Förberedelser

Filmklipp

Som ni vet har jag lagt upp ett klipp på min inloggning på CC's hemsida. Tyvärr har den inte blivit godkänd eftersom den var för mörk. Jag anade nästan det och jag har planerat att spela in en ny nu till helgen -Utomhus. Där måste ju vara det ju gå. Jag spelar ju bara in med min vanliga Kamera som har filminspelningsfunktion och på datorn tänker jag då inte spela in något klipp, eftersom det kommer vara sämsta ljud- och bildkvalitet någonsin! Nä, utomhus får det bli, om det är sol blir det i trädgården och om det är regn får det bli på altanen. Men en Film skall det allt bli, eller film och film. En 3 minuter lång talkshow om mig själv och varför jag vill bli au pair och varför familjen skall välja mig och ingen annan. Haha, skryt, skryt, skryt! Kanska skall bjuda in Rachel Ray att göra en intervju med mig också.



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

NAMN Spara info?

E-POST (publiceras ej)

URL

Kommentar: