SKRIVET: 2009-06-25, kl 19:38:02 | PUBLICERAT I: Mitt liv

Filmkväll

Idag blir det något extra utöver det vanliga. Jag och min lillebror Johan har nämligen bestämt oss för att ha filmkväll. Godiset är framme, till det blir det vatten för mig och antagligen läsk till broder mi. Filmen som visas heter Vi hade i alla fall tur med vädret -igen. Vi får se om den är bra eller inte. Skall lägga mig tidigare idag, har huvudverk och i morgon jobbar jag. Tyvärr eftersom det tydligen skall bli värmerekord i morgon, då man helst vara vill ligga vid en sjö hela dagen och softa.


Julia

Ne sant så sant. Jag älskar astrid lindgren. synd att hon dog.



Jag brukar inte heller lova saker så men hon fick mig att lova innan jag ens visste vad hon menade :p



Ne jag förstår det. Då kanske det dröjer ändå längre tid för det är ju ganska mycket papper. Men jag hoppas att du får familj snart och att du inte behöver byta.



Kram



PUBLICERAT: 2009-06-26, 13:59:54 | URL: http://juliasresa.blogg.se/

KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

NAMN Spara info?

E-POST (publiceras ej)

URL

Kommentar: