SKRIVET: 2009-06-17, kl 22:16:51 | PUBLICERAT I: Mitt liv

Informationsmöte om Partille Cup

Idag var det äntligen dags för det efterlängtade mötet om Partille Cup. Det var jag, Kamilla, Lisa och Kathinka med som jobbade förra året. Vi hade en sån bra gemenskap då och jag hoppas verkligen att det håller i sig! Vilket jag iofs tror att det kommer göra. Det är ju snart dags eftersom det börjar redan den 29 juni. Gud vad jag längtar! Känslan, planerna, temperamentet, vädret, människorna. Allt gör det värt att jobba där. Okej, allt utom lönen. Men men. Skall förmodligen jobba på Heden tillsammans med Lisa, Kathinka och Oliver (?) + någon mer. Får se vem.

Efter mötet gick jag tillsammans med Kamilla och Lisa och Fikade på MammaMia på Allum. Tog en Latte medan Kamilla tog en Latte och Morotskaka. Vi satt och pratade sjukt länge, orden, meningarna, teman bara flög på och det gjorde även tiden. Men det var otroligt roligt att få se och prata med dem efter ett år ifrån varandra. (Läs: Jag och Kamilla borde ta priset i kompisar som inte ses xD).
Gud jag längtar till Partille Cup!


Kajsa

Hej!

Jag ska också åka iväg som au-pair i höst och läste därför din blogg. Jag såg att du gillar att fotografera, vad är det du ska jobba med på Partille cup? Jag ska nämligen fotografera turneringen :)



PUBLICERAT: 2009-06-24, 18:01:51 | URL: http://kajsasblogg.swfoto.se
Kajsa

Haha, jag svarar här, det är väl bäst ;) Jag har bara skickat in ansökningarna och så vet jag att hon pratade med mina referenser i fredags. Tack för berömmet, jag kämpar på ;) Det är första gången jag är med på Partille men jag ser också fram emot det :)

Jag läser också en massa bloggar om au-pairer som ska åka, känns verkligen som att det är många i vår situation!



PUBLICERAT: 2009-06-27, 23:09:35 | URL: http://kajsasblogg.swfoto.se

KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

NAMN Spara info?

E-POST (publiceras ej)

URL

Kommentar: