SKRIVET: 2009-06-07, kl 16:19:46 | PUBLICERAT I: Mitt liv

Jobba för pengar

Så precis när jobbet kallar och jag måste gå till bussen (Läs: relativt snart) börjar det regna. Typiskt! Varför skall det börja regna nu? Varför kunde det inte gjort det tidigare idag? Jaja, får ta på mig regnkappan, någonting på huvudet och bege mig iväg iaf. För jobba, det måste jag. Inget jobb = inga pengar = ingen resa. Tyvärr, tyvärr, tyvärr. Men visst hade det varit rätt gött att bara stanna hemma och pengarna ändå rullade in på kontot. Hade varit en shysst deal egetnligen men icke sa nicke. Så är det inte. Och trots dåligt väder så får jag ta mig på ordentliga kläder.


Julia

Tack :)

Jag vet inte men jag antar det för det var tanten på ungdomsmottagningen som sa att man skulle ha det när man flyger långt om man äter p-piller så jag antar det. Haha aa verkligen. Pinsamt att komma i stödstrumpor och kjol :p



Ja precis. Jag är jätte mammig så jag fattar inte hur jag ska klara av att gå på planet :p



Men vilken perfekt dag då. Jag är livrädd att det ska regna. Men jagb hoppas på det bästa :p



PUBLICERAT: 2009-06-07, 21:52:47 | URL: http://juliasresa.blogg.se/

KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

NAMN Spara info?

E-POST (publiceras ej)

URL

Kommentar: